תקנון משלוחים
כללי
- תקנון זה מסדיר את תנאי המשלוח של המוצרים הנרכשים באתר החנות הדיגיטלית למוצרים לגני ילדים (להלן: "החברה" או "החנות").
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי תקנון זה מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.
- ביצוע הזמנה באתר מהווה הסכמה מצד הלקוח לכל הוראות תקנון זה.
אזורי חלוקה ועלויות משלוח
- החברה מספקת שירותי משלוח לכל רחבי הארץ בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה.
- עלות המשלוח תיקבע בהתאם לאזור המשלוח ולערך ההזמנה, כמפורט להלן:
- בהזמנות מעל 350 ש"ח – משלוח חינם לכל הארץ (למעט אזורים מרוחקים כמפורט בסעיף 3).
- בהזמנות בסכום הנמוך מ-350 ש"ח:
- אזור המרכז וגוש דן – 30 ש"ח
- אזור הצפון והדרום – 40 ש"ח
- ירושלים והסביבה – 35 ש"ח
- אזורים מרוחקים (יישובי הערבה, אילת וסביבתה, יישובי הבקעה) – תוספת של 20 ש"ח לעלות המשלוח הרגילה.
- משלוחים לגני ילדים ומוסדות חינוך – הנחה של 10% מעלות המשלוח הרגילה בהצגת אישור מתאים.
זמני אספקה
- זמני האספקה המשוערים הינם כדלקמן:
- אזור המרכז וגוש דן – 1-3 ימי עסקים
- אזור הצפון והדרום – 2-4 ימי עסקים
- ירושלים והסביבה – 2-3 ימי עסקים
- אזורים מרוחקים – 3-7 ימי עסקים
- החברה תעשה כל מאמץ לעמוד בזמני האספקה המשוערים, אך אינה מתחייבת לכך במקרים של אילוצים לוגיסטיים, מזג אוויר קיצוני, אירועים ביטחוניים או כל גורם אחר שאינו בשליטתה.
- ימי שישי, שבת, חגים וערבי חג לא יכללו במניין ימי האספקה.
- בתקופות עומס (כגון תחילת שנת לימודים, לפני חגים וכד') ייתכנו עיכובים נוספים של 1-2 ימי עסקים.
אופן ביצוע המשלוח
- המשלוח יבוצע באמצעות חברת שליחויות חיצונית או שליח מטעם החברה.
- האספקה תתבצע לכתובת שצוינה בהזמנה בלבד.
- בעת מסירת המשלוח, יידרש אישור קבלה מאדם בגיר (מעל גיל 18) הנמצא בכתובת.
- לגני ילדים ומוסדות חינוך – המשלוח יימסר לאיש צוות מוסמך בלבד.
- החברה תיצור קשר עם הלקוח טרם ביצוע המשלוח לתיאום מועד אספקה מתאים.
מעקב אחר משלוחים
- לאחר שליחת ההזמנה, יישלח ללקוח דוא"ל עם מספר מעקב.
- ניתן לעקוב אחר סטטוס המשלוח באתר החברה באמצעות מספר ההזמנה או מספר המעקב.
- בכל שאלה בנוגע למשלוח ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון או בדוא"ל המופיעים באתר.
מדיניות קבלת משלוחים ובדיקתם
- על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח בעת קבלתו ובנוכחות השליח.
- במקרה של פגם חיצוני גלוי באריזה, יש לציין זאת על גבי שטר המסירה ולדווח מיידית לשירות הלקוחות.
- אין לקבל חבילה שניכר בה נזק חיצוני משמעותי ללא תיעוד מתאים.
- לאחר קבלת המשלוח, יש לבדוק את תכולתו ולוודא התאמה מלאה להזמנה שבוצעה.
- במקרה של אי התאמה, פגם או חוסר – יש לדווח לשירות הלקוחות תוך 48 שעות ממועד קבלת המשלוח.
החזרות והחלפות
- החברה מאפשרת החזרה או החלפה של מוצרים בהתאם לתנאי מדיניות ההחזרות המפורטת באתר החברה.
- במקרה של החזרת מוצר עקב טעות של החברה (מוצר שגוי, פגום או חסר) – החברה תישא בעלות המשלוח החוזר.
- במקרה של החזרת מוצר עקב שינוי דעת של הלקוח – עלות המשלוח החוזר תחול על הלקוח.
- ההחזר הכספי יבוצע באמצעי התשלום שבו בוצעה הרכישה המקורית.
משלוחים מיוחדים
- משלוח דחוף – החברה מציעה שירות משלוח מהיר תוך יום עסקים אחד לאזור המרכז וגוש דן בתוספת תשלום של 50 ש"ח.
- איסוף עצמי – ניתן לאסוף את ההזמנה ממחסני החברה ללא עלות משלוח בתיאום מראש.
- משלוח לכמויות גדולות (מעל 10 פריטים או משקל מעל 30 ק"ג) – יתומחר בנפרד בהתאם לגודל ההזמנה ויתואם מול הלקוח.
אחריות
- החברה אחראית על המוצרים עד למסירתם ללקוח בכתובת שצוינה בהזמנה.
- האחריות על המוצרים לאחר מסירתם הינה על הלקוח בהתאם לתעודת האחריות המצורפת למוצר (אם קיימת).
- החברה אינה אחראית לעיכובים באספקה הנובעים מכוח עליון, לרבות אך לא רק: אסונות טבע, מלחמה, שביתות, תקלות במערכות תקשורת וכד'.
יצירת קשר
בכל שאלה או בירור בנושא משלוחים ניתן לפנות לשירות הלקוחות:
- טלפון: 03-XXXXXXX
- דוא"ל: office@amitlagan.co.il
- שעות פעילות: ימים א'-ה', 09:00-17:00
*התקנון נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך מיועד לנשים וגברים כאחד