משלוחים בחינם מעל 1000 ₪

תקנון משלוחים

כללי

  1. תקנון זה מסדיר את תנאי המשלוח של המוצרים הנרכשים באתר החנות הדיגיטלית למוצרים לגני ילדים (להלן: "החברה" או "החנות").
  2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי תקנון זה מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.
  3. ביצוע הזמנה באתר מהווה הסכמה מצד הלקוח לכל הוראות תקנון זה.

 

אזורי חלוקה ועלויות משלוח

  1. החברה מספקת שירותי משלוח לכל רחבי הארץ בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  2. עלות המשלוח תיקבע בהתאם לאזור המשלוח ולערך ההזמנה, כמפורט להלן:
    • בהזמנות מעל 350 ש"ח – משלוח חינם לכל הארץ (למעט אזורים מרוחקים כמפורט בסעיף 3).
    • בהזמנות בסכום הנמוך מ-350 ש"ח:
      • אזור המרכז וגוש דן – 30 ש"ח
      • אזור הצפון והדרום – 40 ש"ח
      • ירושלים והסביבה – 35 ש"ח
  3. אזורים מרוחקים (יישובי הערבה, אילת וסביבתה, יישובי הבקעה) – תוספת של 20 ש"ח לעלות המשלוח הרגילה.
  4. משלוחים לגני ילדים ומוסדות חינוך – הנחה של 10% מעלות המשלוח הרגילה בהצגת אישור מתאים.

 

זמני אספקה

  1. זמני האספקה המשוערים הינם כדלקמן:
    • אזור המרכז וגוש דן – 1-3 ימי עסקים
    • אזור הצפון והדרום – 2-4 ימי עסקים
    • ירושלים והסביבה – 2-3 ימי עסקים
    • אזורים מרוחקים – 3-7 ימי עסקים
  2. החברה תעשה כל מאמץ לעמוד בזמני האספקה המשוערים, אך אינה מתחייבת לכך במקרים של אילוצים לוגיסטיים, מזג אוויר קיצוני, אירועים ביטחוניים או כל גורם אחר שאינו בשליטתה.
  3. ימי שישי, שבת, חגים וערבי חג לא יכללו במניין ימי האספקה.
  4. בתקופות עומס (כגון תחילת שנת לימודים, לפני חגים וכד') ייתכנו עיכובים נוספים של 1-2 ימי עסקים.

 

אופן ביצוע המשלוח

  1. המשלוח יבוצע באמצעות חברת שליחויות חיצונית או שליח מטעם החברה.
  2. האספקה תתבצע לכתובת שצוינה בהזמנה בלבד.
  3. בעת מסירת המשלוח, יידרש אישור קבלה מאדם בגיר (מעל גיל 18) הנמצא בכתובת.
  4. לגני ילדים ומוסדות חינוך – המשלוח יימסר לאיש צוות מוסמך בלבד.
  5. החברה תיצור קשר עם הלקוח טרם ביצוע המשלוח לתיאום מועד אספקה מתאים.

 

מעקב אחר משלוחים

  1. לאחר שליחת ההזמנה, יישלח ללקוח דוא"ל עם מספר מעקב.
  2. ניתן לעקוב אחר סטטוס המשלוח באתר החברה באמצעות מספר ההזמנה או מספר המעקב.
  3. בכל שאלה בנוגע למשלוח ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון או בדוא"ל המופיעים באתר.

 

מדיניות קבלת משלוחים ובדיקתם

  1. על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח בעת קבלתו ובנוכחות השליח.
  2. במקרה של פגם חיצוני גלוי באריזה, יש לציין זאת על גבי שטר המסירה ולדווח מיידית לשירות הלקוחות.
  3. אין לקבל חבילה שניכר בה נזק חיצוני משמעותי ללא תיעוד מתאים.
  4. לאחר קבלת המשלוח, יש לבדוק את תכולתו ולוודא התאמה מלאה להזמנה שבוצעה.
  5. במקרה של אי התאמה, פגם או חוסר – יש לדווח לשירות הלקוחות תוך 48 שעות ממועד קבלת המשלוח.

 

החזרות והחלפות

  1. החברה מאפשרת החזרה או החלפה של מוצרים בהתאם לתנאי מדיניות ההחזרות המפורטת באתר החברה.
  2. במקרה של החזרת מוצר עקב טעות של החברה (מוצר שגוי, פגום או חסר) – החברה תישא בעלות המשלוח החוזר.
  3. במקרה של החזרת מוצר עקב שינוי דעת של הלקוח – עלות המשלוח החוזר תחול על הלקוח.
  4. ההחזר הכספי יבוצע באמצעי התשלום שבו בוצעה הרכישה המקורית.

 

משלוחים מיוחדים

  1. משלוח דחוף – החברה מציעה שירות משלוח מהיר תוך יום עסקים אחד לאזור המרכז וגוש דן בתוספת תשלום של 50 ש"ח.
  2. איסוף עצמי – ניתן לאסוף את ההזמנה ממחסני החברה ללא עלות משלוח בתיאום מראש.
  3. משלוח לכמויות גדולות (מעל 10 פריטים או משקל מעל 30 ק"ג) – יתומחר בנפרד בהתאם לגודל ההזמנה ויתואם מול הלקוח.

 

אחריות

  1. החברה אחראית על המוצרים עד למסירתם ללקוח בכתובת שצוינה בהזמנה.
  2. האחריות על המוצרים לאחר מסירתם הינה על הלקוח בהתאם לתעודת האחריות המצורפת למוצר (אם קיימת).
  3. החברה אינה אחראית לעיכובים באספקה הנובעים מכוח עליון, לרבות אך לא רק: אסונות טבע, מלחמה, שביתות, תקלות במערכות תקשורת וכד'.

 

יצירת קשר

בכל שאלה או בירור בנושא משלוחים ניתן לפנות לשירות הלקוחות:

*התקנון נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך מיועד לנשים וגברים כאחד